Would a happily married man throw away his marriage for a chance to be with a supermodel? Prem Sahni gets the 7-year-itch when a beautiful supermodel moves in next door. When his wife and daughter leave town to take care of some family business, he leaps into an affair with his tempting neighbor. Can his marriage be saved after such a betrayal?