When Yoon Sung was a baby, his father was killed by the South Korean government after successfully carrying out a covert mission against North Korea. Raised overseas by the only surviving member of that mission, Yoon Sung is trained from childhood to become an elite fighter and highly educated in information technology. He returns to South Korea to work in the Blue House and exact his revenge on his father’s killers. But will falling in love with a female security officer complicate his plans? “City Hunter” is a 2011 South Korean drama series directed by Jin Hyuk. It is based on a famous novel by Japanese writer Tsukasa Hojo.