Two brothers spend a lifetime seeking revenge against Shin Tae Hwan, a ruthless businessman they believe killed their father. Dong Chul, the older brother, works his way up the Asian mafia and tries to impede TaeHwan’s business ventures. Dong Wook, the younger brother, becomes a prosecutor and goes after the man’s underhanded dealings. But their whole world implodes when they discover that Dong Wook was switched at birth and he is really Tae Hwan’s son. How can the brothers go on?