Although they share a passion for their music, rival bands Eye Candy and Strawberry Fields also share animosity toward one another after a fight between the bands results in the dead of one of the members. Now, the Eye Candy members have transferred to a prestigious high school where the members of Strawberry Fields are already attending. Can the two bands find neutral territory in their shared love of music or will they clash yet again?