Ibrahim Al Abyad
Ibrahim Al Abyad (Ibrahim Labyad) Stars Ahmed El Sakka, the Vin Diesel of Egypt, in this top acted and cinematically breathtaking movie shot in some of the brightest and darkest back allies of Egypt, following the story of boy who sets out to avenge his father’s death by a drug dealer.