Are You In Love
So Jung (Kim So Eun) has had a pretty miserable life so far. Beset by ill fortune, her mother is ill, and it seems that whatever she turns her hand to ends up in failure.
She works in a coffee shop run by the dashing – but skeptical and secretive – Seung Jae (Sung Hoon).
One day, she asks the book a question about her love life – and receives an “answer” that miraculously changes her life.
All of a sudden, So Jung finds herself the talk of the town. Every man she meets ends up having a crush on her – including Seung Jae, who suddenly sheds his cool exterior to lay his heart bare for her.
Can So Jung use the power of the book to find true love? And could the reformed Seung Jae win her heart – despite all the competition?