Love in the Big City (Movie)
The unlikely friendship between a straight woman and a gay man might help them both understand their true selves and find the love they seek.
Jae Hee (Kim Go Eun) is free-spirited young woman who lives life on her own terms and wants to fall in love. However, this often makes her the subject of gossip and rumors among her university classmates. Heung Soo (Steve Noh), on the other hand, insists on keeping his true self locked away, not wanting anyone else to find out that he's attracted to men. When Jae Hee happens to find out Heung Soo's secret, he braces himself for the worst – but instead finds a friend in Jae Hee. As the two begin to grow closer, they learn important lessons about life and love, including the importance of loving yourself. This movie was adapted from the novel of the same name by Park Sang Young.