Incomplete Life
Many of us had dreams when we were younger about the the life we want to lead when we grow up. For Jang Geu Rae (Im Siwan), it was to become a professional baduk player (a game that involves chess-like strategies and skills). But when his life took an unexpected turn and he couldn’t pursue his gaming plans, the down-and-out Geu Rae is forced to get an office job and goes to work as an intern at a large company. There, he feels like a fish out of water and relies heavily on the kindness of the reserved fellow intern Ahn Yeong Yi (Kang Sora), tries to please his new boss, Section Chief Oh Sang Sik (Lee Sung Min), and keep up with the ambitious intern Jang Baek Gi (Kang Ha Neul). Geu Rae also faces animosity from the other interns because they think he is a nepotism hire — getting the highly coveted internship position with only a GED and no work experience. As Geu Rae tries to keep his head above water in the cubicle world, can he use the strategies from the game of baduk to survive in the corporate world? “Incomplete Life” is a 2014 South Korean drama series directed by Kim Won Suk. It is based on the popular online comic “Misaeng” by Yoon Tae Ho.