If a daughter and her biological parents meet for the first time after 20 years, will they be able to reunite and live a happy, fairytale-like life? There have been countless incidents where people find their lost family members years later. They hug, cry, and tell each other how much they have missed them. But we have rarely seen the post-reunion phase. Do they successfully become a family once again despite the fact that they have been living in different environments for quite a long time? Is it possible for the family members to ignore everything and embrace and understand each other? This drama makes the viewers wonder what a true family is.