Secret Love Affair
Would a 40-year-old woman throw away her hard-earned marriage and career for an illicit love affair with a 20-year-old student? Oh Hye Won (Kim Hee Ae) worked her way up to becoming the planning director for the Seohan Arts Foundation after marrying Kang Joon Hyung (Park Hyuk Kwon), a piano professor at the Seohan College of Music. After helping her husband discover a piano prodigy who could help advance her husband’s standing within the music school, Hye Won starts an illicit affair with the student, Lee Seon Jae (Yoo Ah In). Will Hye Won and Seon Jae risk everything to continue their forbidden romance? “Secret Love Affair” is a 2014 South Korean drama series directed by Ahn Pan Seok.