Thinking of You, Lu Xiang Bei
A marriage not of love, but of greed and revenge. Tong Yi Nian (Zhang Li) is the privileged daughter of the CLS Group chairman. She is forced by her father to marry Lu Xiang Bei (Hawick Lau), despite the fact that she does not love him. Yi Nian’s suspicions that Xiang Bei married her for her wealth and position is confirmed after their marriage, when he mistreats her and openly has an affair with Yi Duo Tong (Liang Yolin), her nemesis. Xiang Bei was abandoned as a child by his father and grew up in an orphanage after he lost his mother in a tragic car accident. Hardened by life’s cruel hand, Xiang Bei is determined to get revenge on the person he believes is responsible for his mother’s death. When Yi Nian learns about Xiang Bei’s tragic past, what will she do? “Thinking of You, Lu Xiang Bei” is a 2016 Chinese drama series. The series is produced by Hawick Lau and based on a novel by Ji Xiang Ye.