Modern Farmer
‘Excellent Souls’ was a successful band 7 years ago, but now everyone has gone their separate ways and Min Ki is the only active member left which nobody cares for anymore. Having been schemed for money and being hounded by loan sharks, Min Ki is living the loser life. But after hearing the death of his grandmother, he goes back to his old village hometown. Upon arriving, Min Ki is surprised as he learns of the 8 acres of farmland he has inherited from his grandmother. Immediately, he thinks about selling the land, but finds out it’s only worth 20 cents in value and is disappointed. However, Min Ki becomes determined to make a large amount of money by selling cabbage with the help of his friends to pay off his debts and to make an album.