Simply K-pop
This unique K-pop music show thrills audiences with the most intimate interaction with their favorite stars. Formerly known as “The M-Wave” and “Wave K,” the show is now known as “Simply K-pop” and features K-pop stars who perform on stage and interact with the audience throughout the show, offering an up-close and personal experience unlike any other music program. The show is hosted by Kevin and Jacob of THE BOYZ.