Who will take the top spot as the hottest K-pop song or performance of the week? “M Countdown,” a popular South Korean music entertainment show, is hosted by Key (of SHINee), Lee Jung Shin (of CNBLUE), Junior and BamBam (of GOT7), as well as other guest hosts who are invited to the show each week. The popular music entertainment show features exciting live stage performances by all your favorite artists! The show has been running since 2004 and is broadcast live in China, Hong Kong, Japan, Philippines, United States, Taiwan, Malaysia, Singapore and other countries. Regular segments include MCD News, which reports the latest music industry news, and MCD Ranking, which ranks celebrities on a variety of topics. This fun program is for all fans of Korean music!