26th Golden Melody Awards
Celebrate all the top music and artists of Taiwan! The Golden Melody Awards is Taiwan’s equivalent of the Grammy Awards and celebrates the best of Taiwanese music in Mandarin, Taiwanese, Hakka and Formosan languages. Presented by the Ministry of Culture, the 26th Golden Melody Awards for the Popular Music Category was held on June 27, 2015, and was hosted by Harlem Yu. The Traditional Music Category will take place at Zhongshan Hall on August 1, 2015. Catch exciting performances by Show Luo, A-Mei and Eason Chan, and see who takes home the top prizes!