Can the power of words be a force for change? Tsubame Haruna (Suzu Hirose) is an unassuming, sensitive high school girl who finds herself pushed to become Student Council President by those around her. Then Tsubame meets Kei Shizukui (Ryunosuke Kamiki), a genius speechwriter. With the help of Kei’s well-crafted words, Tsubame becomes the unexpected voice to incite positive changes among the irrational and dissatisfied students at her school. “The Girl’s Speech” is a 2015 Japanese drama series directed by Seiichi Nagumo.