Queen of Mystery 2
Yoo Seol Ok, a prosecutor’s wife, has always wanted to become a police officer for her entire life. She finally earns the opportunity after meeting Ha Wan Seung, a passionate detective who helps her dream come true. Instead of dealing with major cases that involve psychopaths or serial killers, Queen of Mystery 2 deals with crimes that can happen to anyone at any moment. It will also share accurate information about crimes and ways to deal with them in real life.