When you enter your 30s, it’s a good time in your life to take stock of all your memorable relationships – with food.
Goo Dae Young (Yoon Doo Joon) is now in his 30s and feels like he’s in a slump with work and in life. As he tries to take stock of his life, he decides to revisit all the foods that he enjoyed during his 20s with his college friend Lee Ji Woo (Baek Jin Hee).
“Let’s Eat 3” is a 2018 South Korean drama series directed by Choi Kyu Shik. It is the third season of the “Let’s Eat” franchise, following the original “Let’s Eat” (2013) and “Let’s Eat 2” (2015).