Hide and Seek
Whether you're born into a silver-spoon life, brought into it through circumstances, or work in that world, you need to do whatever it takes to survive. Min Chae Rin seems to be living the golden life as the heiress and managing director of the Make Pacific cosmetic company. Every product she develops becomes a hit, taking the company to new heights of success and catapulting her to fame. But Chae Rin wasn't born into this life. She was adopted from an orphanage as a replacement for the wealthy family's ailing granddaughter, Su A, who was then kidnapped. Chae Rin must live a dual life of a cosmetic media darling at work while playing dress-up as the missing Su A to her distraught mother, Park Hae Ran, and grandmother, Na Hae Geum, at home. Cha Eun Hyuk overcame a difficult upbringing and now works as a driver/personal secretary who has to clean up the messes created by Moon Jae Sang, the troublemaker son of the Taesan Group. Eun Hyuk's girlfriend, Ha Yeon Joo, works diligently as a salesperson for Make Pacific and maintains a positive attitude despite her humble life. When these very different people become entangled in each other's lives, how will life as they know it change for them all?