The Ghost Detective
We live in a world full of hatred and rage, where people are not even surprised by horrible and heinous acts of crime anymore. While some continue with their lives shivering in fear, some decide to end their misery by taking their own lives. The lack of humanity in our world led us to believe that we can't put our trust in others. But what if these heinous crimes and horrible accidents were caused by something other than humans? What if there was more to what meets the eyes in this world? This is a story about a private detective and his sidekick whose mission is to solve mysterious crimes by hunting down spiritual beings.