2018 Soribada Best K-Music Awards
The “2018 Soribada Best K-Music Awards” is a global fandom awards program that picks the most beloved K-pop artist or group based on fan votes from around the world! The voting was held between July 20, 2018, and August 24, 2018, and the awards program was held on August 30, 2018, at the Olympic Park Gymnastics Stadium in Seoul.
With top contenders like EXO, BTS, Hwang Chi Yeul, GOT7, Wanna One, BLACKPINK, WINNER, MAMAMOO, MONSTA X and many more of your favorites, who will take home the coveted prize?