Nice To Meet You
An aspiring jewelry designer and a charming business heir find love abroad, but family pressures threaten to shatter their rare connection.
Gao Jie (Janice Man), an aspiring jewelry designer struggling in China's declining jewelry market, travels to Southeast Asia seeking inspiration. There, she encounters Yu Zhi (Zhang Ming En), a charming jewelry business heir, and they experience an instant connection. Despite their immediate attraction, circumstances force them apart, leaving their budding romance uncertain. When they reunite in China, they must navigate complex family pressures and personal challenges that threaten to derail their relationship. Will their love survive the obstacles that stand in their way? This is a 2019 Chinese romantic drama related to "Because of Meeting You."