Liver or Die
After graduating high school, Poong Sang got a job at a repair shop. He needed to learn how to keep his head down and lead a frugal, diligent life because he was a loving brother who had four other siblings to take care of. Even now when he is a 47-year-old man who has a family of his own to support, Poong Sang is willing to do anything for his siblings. However, his wife has had enough. When she sees her own daughter going off track, she comes to a realization. She is fed up with Hwa Sang and Jin Sang who can't keep themselves out of trouble. She demands immediate change from both the siblings and her husband, but will they really be able to come around? What will it take for them to come to their senses and turn over a new leaf? Stay tuned to see how the story unfolds as the family struggles to survive.