The Wind Blows
Six years ago, happily married Do Hoon (Kam Woo Sung) was diagnosed with Alzheimer’s disease. His bride Soo Jin (Kim Ha Neul) dreams of building a family with him. Desperate for Soo Jin to have a good life – even if that means being apart – Do Hoon decides that divorce is their only option. Six years later, fate brings them together again. Little by little, they discover they still have feelings for one another. But will that be enough? Has too much water passed under the bridge – or will they decide to give their relationship another shot?