Camping Club
Four-member girl group Fin.K.L. set the standard for K-pop in the late 1990s, transforming the entertainment scene with a string of popular hits. In 2002, they halted activities and went their own separate ways. But for a very brief reunion in 2004, the four women – Lee Hyori, Lee Jin, Ock Joo Hyun, and Sung Yuri – have not worked together since.
At the end of their quest, the four women must decide if they will reunite once more – on stage this time – to perform at a concert marking 21 years since their 1998 debut release “Blue Rain.” Will the trip generate enough nostalgia to convince them to perform as Fin.K.L. once more – or will they decide to let go of the past once and for all?