Winter, Grasping Love
Growing up, Hikaru Ikeuchi (Kana Kurashina) didn’t have a lot, but after years of hard work, she’s finally at a place where she feels both happy and fulfilled. Working at a design office in Tokyo, Hikaru has a good job and her fiance, Kota Okugawa (Shohei Miura), is everything a good man should be. With so much going right, Hikaru has a lifetime of happiness ahead of her, or so she would have if Shin (Ryohei Otani) hadn’t walked back into her life.
Unable to ignore her long-suppressed feelings, Hikaru begins to pursue her old flame, completely undeterred by the fact that he’s now married to an over-possessive woman named Ran Moriyama (Miki Mizuno). Driven mad by their lovers current actions, both Ran and Kota are consumed by jealousy; Kota sinking into a dark world and desperate place as he watches his finance’s affections slip away. Caught up in a tangled web of passion and jealousy, will these four passionate souls find a way to live happily ever after or will their selfish desires lead them all to utter ruin?
A tale of passion and desire, “Winter, Grasping Love” is a 2017 romance drama directed by Naomi Kinoshita and Takashi Komatsu.