Love Naggers 3
Love Naggers are back with Season 3. An impregnable data of breakups is established through season 1 and 2! After the panels have nagged strongly on love stories that are unbelievable than a soap opera, more and more of troubled men and women are being released from their bitter relationships. It will diagnose their relationship more strongly and with more determination. Diagnosing break-ups to people in bloody fights who are fooled to think that it's a romance continues. Romance destroying talk show, Love Naggers Season 3!