My Unfamiliar Family
Her older sister is a former patent attorney, and her younger brother is a sensitive soul. And although her father is hard-working, he is often distant – an attitude that has her mother poised to begin a new chapter in her life.
While she pines for intimacy, Kim Eun Hee keeps her feelings hidden from her family. Instead, she prefers to confide in her close male college friend Park Chan Hyuk (Kim Ji Suk) – a man who has become more like a brother to her than any of her real siblings.
And it is to him that she turns for love advice as she looks to return to the dating scene after a long absence.
But what happens when events take a turn? Could the family pull together in time to weather the storm? And when the going gets tough, will it be Kim Eun Hee’s family or her friends who step up to the plate?