The Emperor decrees that the daughter of a powerful noble family, Shen Jin (Tang Min), must leave her life of comfort and marry the successful general Chu Xiuming (Caesar Wu), taking up residence at his military camp. Eventually, she succeeds in making her new life – and marriage – a success. But back in the royal court, a power shift leads both Xiuming and Shen Jin’s families to fall from grace. Life gets even more challenging when the Emperor orders Shen Jin to spy on her new husband. Will their newfound love help them overcome the difficult hand they’ve been dealt? And can they join forces to restore their family names – and bring peace to the court and the realm? This 2020 Chinese drama series was directed by Wu Qi Ang.