My Life’s Traveling Cut
We will travel for you, at this time when traveling is almost impossible to do. The era of enjoying one's destinations with an acoustic guitar meets the era of communicating and sharing in real-time through social media, and the new travelogue will be unfolded. Acoustic guitar generation Lee Chi Hyun, Won Mi Yeon, and social media generation JeA, Lee Chang Min create unexpected chemistry and unique music. Also, various scenery, attraction, and food that can only be seen in Korea will be introduced. It's a "New Normal" travel show that records and shares the charm of traveling sites with music through social media.