Love Scene Number
Four women each come to a crossroads in life and love. Du Ah is a 23-year-old university student involved in a polyamorous relationship. An elementary school teacher, Ha Ram is in her late twenties and feeling a change of heart right before her wedding day. At 35, Ban Ya, an adjunct instructor, questions whether her ‘pretend relationship’ is transforming into something real. Chung Kyung, a furniture designer in her forties, discovers her husband is having an affair. The four women, each going through a different turning point in their lives, contemplate what they truly want from dating and love. What does ‘love’ mean to each of them?