The women have had their time to shine in “Queendom,” and now it’s the guys’ turn!
After some of them were forced to compete in a grueling, televised qualification contest, only six all-male K-pop groups have been left standing – and now BTOB, iKON, SF9, THE BOYZ, Stray Kids, and ATEEZ must pit their talent and wits against one another in a final, decisive contest.
It’s reckoning time: Only one group can emerge as the “kings” of the K-pop ring as all six must go head-to-head in a number of tricky challenges, as well as some possible surprise collaborations!
The action begins with a thrilling 100-second performance of one of their best-loved hits, and after that the challenges will start coming thick and fast, getting trickier and trickier.
The groups will have to vote on one another’s performances, and there are also a few surprise musical cameos in store.
But when push comes to shove, only one group will be able to walk away as champions. Veteran K-pop star Changmin of TVXQ is the host.
“Kingdom: Legendary War” is a 2021 music and variety show that was produced by Jo Wook Hyung.