A survival audition program to produce global boy groups is revealed, and Park Jin Young’s JYP Entertainment and PSY’s P NATION join the journey! On the stage where contestants can show off their talents however they want, they recite a poem and do a modern dance to show many different sides of them. It’s a global audition program to make a special boy group who are attractive and talented at the same time and to captivate the world with K-pop once again. Let’s check out how charming and talented contestants are and root for them!