K-POP GENERATION
"K-POP GENERATION" explores the evolution of K-pop through the eyes of fourth-generation artists like EXO, Stray Kids, Tomorrow x Together, Enhypen, and Mamamoo. The documentary provides an insider's perspective on the genre's transformation from its early days to a global cultural phenomenon, examining the music industry through the lens of artists, media, and fans. Tracing the remarkable journey of K-pop, the film offers viewers an intimate look at how this musical genre has grown and influenced global pop culture. This is a 2023 South Korean documentary produced by CJENM that comprehensively chronicles the rise of K-pop.