BOYS PLANET
K-pop trainees from South Korea and all over the world compete for the ultimate prize – an opportunity to be part of a new idol group. Rigorous singing and dance challenges await, and only the top scoring talents will be able to survive the competition. Mentors like singer-songwriter Lee Seok Hoon, EXID star Solji, NU’EST member Hwang Min Hyun, and dance expert Lip J provide crucial tips. As the competition heats up, who has the stage presence to make the final cut? This 2023 South Korean audition-style variety TV show was directed by Kim Shin Young.