No Math School Trip
An eventful trip begins for a legendary combination of six you can't see anywhere else. Their first destination is Hokkaido, Japan, a place full of white snow. EXO's D.O., Block B's ZICO, and singers Crush and Choi Jung Hoon are known in the entertainment industry as same-age friends born in 1992. Through the trip, they will be participating in games and missions while talking about hot and fresh topics. From seeing them be immersed in the games to seeing sights of nature, we'll get to see the six members happily travel and play games with various sights to see. Look forward to the synergy of laughs for this school trip with no math!