The Seasons: Red Carpet with Lee Hyo Ri
Following Jay Park, Choi Jung Hoon, and AKMU, Lee Hyo Ri became the fourth host of "The Seasons" series. To celebrate the launch of the show hosted by Hyo Ri, one of the most influential and stylish celebrities in Korea, many sought-after star guests visit the studio and present wonderful performances. Come join the red carpet and round off your Friday night with good music, flashy performances, and amusing talks between Hyo Ri and her guests! Check out Hyo Ri's well-known sense of humor as well!