Half-Star Hotel in Lost Island
We will serve you best! Maximum desert island experience and maximum satisfaction! World star Jin's special escapade at the 0.5-star desert island hotel will unfold. CEO Ahn Jung Hwan, the desert island expert who can turn fantasy into reality, Boom, the versatile attendant who can drive a water taxi, manage a restaurant, clean rooms, and aid the kitchen, and Kim Dae Ho, the newbie on the island with expertly developed passions, run the hotel to their utmost. The worldwide handsome guest Jin, with a knack for work in his DNA, tries his best to help the management at the hotel. But contrary to his determination and confidence, he reveals his cute clumsiness. He visits with his best friend, Sandeul, to make happy memories and show off their chemistry. Watch Jin adapt to the desert island, a place ruthless even to world stars, with the help of expert CEO Ahn Jung Hwan's tips!