Whisper of Desire
Apabila suami kepada seorang wanita kelas atasan pulang sebagai lelaki yang dingin dan jauh, dia menemui ketenangan pada pemandu keluarga – tetapi siapakah yang akan dipilihnya untuk kekal bersama?