Inborn Pair
Two strangers, who never had much luck in the love arena, found themselves betrothed by their families. Figuring they will never find true love, they agreed to the arranged marriage. They bickered throughout their marriage. But bickering slowly gave way to genuine fondness for one another. In the end, the couple discovered that true love is not to be found but has to be cultivated.