Science & Sensibility
Huang Jian (Zhang Ruo Yun) is considered a genius in science and technology. Su Zi Cong (Li Xian) comes from a very wealthy family and has everything going for him, including looks and brains. They both compete for an opportunity to study with a famous applied physics professor at MIT.
To fulfill one of the requirements for the application, Jian joins a science organization. He meets Zhu Zhu (Sandra Ma), a rookie reporter who is there undercover to try to land a big scoop. Who will win the coveted position?