Live Again, Love Again
Ji Pil (San E), a popular Kpop composer, falls out of limelight after his ex-girlfriend's (Jung Chae Yeon) untimely death. One day, a simple piano music he hears on social media moves him to travel to Vietnam in search for the pianist Mi(Chi Pu).