Fist and Furious
A North Korean defector, Gook Hyeon (Ryu Deok Hwan) has made a new life for himself in South Korea, working as a freelance video journalist. Always on the hunt for a compelling story to cover, he’s only interested in working on the most provocative pieces. In his search for the next great story, he comes across former violent crimes detective, Ki Man (Jung Doo Hong). Once involved in the investigation of powerful a drug cartel, Ki Man was at the top of his game until things took a serious and unexpected turn for the worst. Now living off scraps, with a piece of knife stuck in his head, Ki Man is searching for a way to get his revenge. Lucky for him, that’s exactly when Gook Hyeon shows up. Teaming up with the only man willing to listen to him, Ki Man and Gook Hyeon set out on a dangerous mission to chase a story and seek revenge but nothing could prepare them for what they find along the way. An action-packed thrill-ride, “Fist and Furious” is a 2019 film directed by Ha Won Joon.