Kakafukaka Special
Falling in love isn’t anything new. Couples fall in and out of love all the time. But what does it really mean to be “going out”? Is it really all that wonderful to be “tied” to your favorite person, maybe forever? Why do people even fall in love in the first place? In the story of “Kakafukaka” (2019), we saw Aki Terada (Aoi Morikawa) and Akari (Risa Nakamura) both fall in love with the same man but did you ever stop to wonder why? What was it about Hongyo Tomoya (Masaki Nakao) that they loved most? Why did Akari become such a fan of Tomoya’s work? Why did Aki agree to his unexpected request? In this special, Aki and Akari invite you to join them in a little girl talk, as they tell you the stories behind the story. Theirs is a tale of hot summer nights full of strawberry kisses, cold noodles, and fireworks, you won’t want to miss! Based on the manga of the same name by Takumi Ishida, this “Kakafukaka Special” is a 2019 drama special directed by Momoko Fukuda.