Oversize Love
Lin Xiao Xi (Guan Xiao Tong), a cheerful and plump photographer living on a peaceful island, struggles with her weight and harbors a crush on idol Huang Ke (Darren Chen). Her best friend Han Bing (Johnny Huang) has always been supportive. After discovering a magic potion that transforms her body, Xiao Xi becomes a slimmer version of herself named Alice and attempts to win Huang Ke's attention. However, Han Bing's jealousy complicates her pursuit, forcing Xiao Xi to navigate her complicated feelings between her longtime crush and her loyal best friend. As she tries to understand her true emotions, Xiao Xi must choose between the man who makes her heart flutter and the friend who has always been by her side.