Tremble All You Want
Yoshika Eto (Matsuoka Mayu) has always been a dreamer. As a young child, her days were full of fantasies. And the undisputed prince of all her dreams was Ichi (Takumi Kitamura), a tall, good-looking high school classmate. She would once while away the hours drawing comics where Ichi featured as a heroic prince. In real life, though, she was always too shy to approach him. Now, many years later, she still dreams of Ichi. She works as a junior accountant and has never had a boyfriend. But one day she resolves to change all that – and organizes a high school reunion (using a fake name), so she can have the chance to meet him again. Meanwhile, a bumbling and loud co-worker named Kirishima (Daichi Watanabe) has developed a crush on her. Initially, Yoshika Eto isn’t keen, but eventually agrees to go on a date with him, pleased to finally have an admirer. But as the school reunion approaches, she will finally meet Ichi again – will he turn out to be the Prince Charming of his dreams, or should she turn her romantic attentions to the goofy by loving Kirishima? “Tremble All You Want” is a 2017 Japanese movie that was based on a novel by Risa Wataya and directed by Akiko Ohku.