Brotherhood of Blades
In 1627 China, during the Ming Dynasty's final days, three Imperial Assassins—the mysterious Lian (Chang Chen), ambitious Jian Xing (Wang Qian Yuan), and sickly Yi Chuan (Li Dong Xue)—are tasked with eliminating the powerful eunuch Wei (Chin Shi Chieh). As they pursue their mission, they discover complex conspiracies and personal secrets that threaten to derail their objective. Each warrior has a hidden motivation: one seeks to bribe an official, another wants to rescue his lover, and the third hopes to silence a blackmailer. When an unexpected counter-offer emerges, their original plan becomes uncertain. This is a 2014 Chinese historical action film directed and co-written by Lu Yang.