The Labyrinth
A teen shaman's son battles supernatural forces at his new school with a mysterious girl to uncover dark secrets.
Hee Min (Chani of SF9), son of a powerful shaman, reluctantly discovers his supernatural abilities when malevolent spirits begin terrorizing his new high school. Upon meeting So Young (Park Yoo Na), he falls in love and attempts to win her heart by returning her lost diary. However, So Young is focused on uncovering dark secrets surrounding the school's hidden supernatural events. Together, they must confront the evil spirits threatening their school while navigating their budding romance. Based on the video game "White Day: A Labyrinth Named School," this is a 2021 South Korean supernatural thriller directed by Song Eun.