Ever Since We Love
In the 1990s, Qiu Shui (Han Geng), a passionate medical student specializing in anatomy, finds himself caught between multiple romantic entanglements. While his childhood love prepares to marry someone else, he develops a close relationship with fellow student Bai Lu (Qi Xi). Everything changes when he meets Liu Qing (Fan Bing Bing), an older medical equipment importer, sparking an intense romantic affair. As his personal relationships become increasingly complicated, Qiu Shui struggles to balance his academic pursuits with his emotional challenges. His connections with both Bai Lu and Liu Qing threaten to disrupt his carefully planned life and future. This is a 2015 Chinese movie directed by Li Yu.