Suzuki Saya (Emi Takei), a young office worker, constantly faces harsh criticism from her strict 29-year-old manager Tsuge Susumu (Okura Tadayoshi), who reprimands her for her perceived shortcomings. Unexpectedly, Tsuge proposes they start dating, even suggesting the possibility of marriage. Their initial relationship is awkward and tense, resembling a student-teacher dynamic. As love rivals attempt to interfere with their budding romance, Saya and Susumu gradually begin to understand each other better. Despite their rocky start, they slowly develop genuine feelings for one another. This is a 2014 Japanese movie directed by Furusawa Takeshi.